levalivet.blogg.se

Ytterligare en cancerblogg om en 33-årig småbarnsmamma som inte vill något annat än att få bli gammal och grå med min man och två barn!

Nystart

Publicerad 2013-04-22 14:24:46 i Allmänt,

Jag har skrivit dagbok så länge jag kan minnas. Men det är ju så mycket lättare att skriva på tangentbord än med papper och och penna. Eller lättare och lättare, det går så mycket snabbare. Och som så många andra försöker jag vara så tidseffektiv som det bara går.

När bloggen uppfanns hängde jag på. Detta är nog min tredje eller fjärde. Men skillnaden är att denna kommer inte outas. Jag måste få ha en ventil. Någonstans att plita ner vad jag tänker på. Och någonstans för mina barn att läsa om sin mamma i framtiden, om jag nu inte vinner den här fajten.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela